Серед каналів, які будуть перевірятися, – СТБ, Новий канал, НТН, "Україна", "1+1", "Ера", "Інтер", ICTV, НТКУ, 5 канал.
Порушення зафіксовані в радіокомпаніях "Радіо Кохання" ("Мелодія"), "Русское радио – Україна", "Наше радіо", НРКУ, "Довіра" ("Авторадіо"), "Шансон", "Нова хвиля", "Люкс" та інших, також – у низці регіональних телерадіомовників.
Як повідомлялося, загалом моніторинг Нацради зафіксував 189 фактів, що мають ознаки порушення законодавства, у діяльності 44 ліцензіатів у 13 регіонах України. 13 компаній допустили більше, ніж по два факти з ознаками порушень.
Перший заступник голови Нацради Оксана Головатенко зазначила, що порушення в усіх компаній ідентичні:
"Наприклад, щодо "Медіа Група Позитив" моніторингом зафіксовані порушення вимог закону "Про рекламу" (стаття 9 – ідентифікація реклами), закону "Про вибори народних депутатів" (частина 13 статті 72 – під час трансляції політичної реклами обов'язково демонструється назва або прізвище учасника виборів; а також частина 7 статті 47 – забороняється розміщення політичної реклами в одному блоці з комерційною)".
Окрім цього, за її словами, деякі канали порушували закон щодо порядку оприлюднення соціологічних даних або включали агітацію до інформаційних програм, а представники ЗМІ брали участь у агітації. А щодо Запорізької ОДТРК моніторинг регулятора зафіксував агітацію посадовими особами.
В кого з загальнонаціональних мовників зафіксовано найбільше порушень, члени Нацради не зазначають, лише наголошують, що наразі оперують даними моніторингу, а перевірка має показати, хто є найбільшим порушником. При цьому, за даними моніторингу, як сказала Головатенко, найбільш розповсюдженим порушенням є ідентифікація реклами.