Нацбанк змінив порядок ведення Реєстру аудиторських фірм

14 Листопада 2017, 12:28

Національний банк України затвердив зміни до порядку ведення Реєстру аудиторських фірм. Про це 13 листопада повідомила прес-служба фінустанови. 

Відповідні зміни передбачають установлення додаткових вимог до аудиторської фірми, яка включається до Реєстру, та до її працівників:

  • збільшення до двох років мінімального терміну договірних відносин аудиторської фірми з банком щодо надання аудиторських послуг;
  • збільшення мінімальної чисельності аудиторів із банківським сертифікатом (не менше трьох осіб замість двох) та підвищення рівня кваліфікації працівників аудиторської фірми;
  • наявності в аудиторської фірми деяких технічних умов (комп’ютерного обладнання, програмного забезпечення) та власного (орендованого) приміщення, що використовується для здійснення аудиторської діяльності;

Також передбачається включення аудиторської фірми до розділу Реєстру аудиторських фірм та аудиторів Аудиторської палати України, що містить перелік аудиторських фірм, які відповідають критеріям проведення обов’язкового аудиту.

Змінами доповнено перелік підстав для відмови аудиторській фірмі у включенні до Реєстру, внесенні змін до Реєстру, продовженні строку дії свідоцтва, а також уточнено перелік підстав виключення аудиторської фірми з Реєстру.

При цьому норма, яка передбачає засвідчення документів печаткою аудиторської фірми, скасовується.

Нагадаємо, що у серпні Національний банк України розробив проект змін щодо Реєстру аудиторських фірм, які мають право на проведення аудиторських перевірок банків.