За останні кілька років економісти не завжди були влучними у своїх прогнозах. Тому для оцінки економічного розвитку країни вони все більше звертаються до нових показників, які не можна знайти на Bloomberg.
Індекс рекламування військово-морських сил. Індекс передбачає, що тенденції прийому на роботу пов’язані з інтенсивністю рекламування військово-морських сил. Зокрема, у складні часи, цивільних, які не можуть отримати роботу залучаютьдо служби. Але якщо дуже багато людей зареєструється, морські піхотинці збільшують кількість відео, щоб відлякати потенційних новобранців.
Індекс латвійських повій закріплює питання попиту та пропозиції. Так передбачається, що у періоди різкого підйому, коли жінка може легко знайти робоче місце, повій на вулицях стає менше, і ціни за годину зростають.
Індекс чоловічої білизни: у скрутні часи, щоб заощадити гроші чоловіки відмовляться від покупки білизни. Дослідження фірми Mintel підтвердило це правило. Так, в 2009 році обсяги продажу чоловічої білизни впали на 2.3% вперше з 2003 року.
Індекс привабливих офіціанток: чим привабливіші офіціантки, тим ближча економіка краху. За часів буму привабливі люди можуть використовувати свою зовнішність для отримання більш високооплачуваної роботи.
Індекс споживання пива: з метою заощадження грошей споживачі намагаються пити пиво вдома, знижуючи при цьому прибутки барів та кількість осіб, які в них працюють. Європейська статистика свідчить, що у період з 2008 до 2010 року безробіття серед працівників європейських броварень збільшилось на 10%.
Японських індикатор зачісок: у часи процвітання економіки жінки частіше фарбують волосся та роблять зачіски. Разом з тим, за часів спаду вони з більшою ймовірністю відрізають на кілька сантиметрів більше, щоб заощадити на поїздках до салонів.
Індекс подолу спідниць: розроблений в 1920-х роках індекс передбачає, що чим коротший поділ жіночих спідниць та суконь, тим краще розвивається економіка.
Індекс попкорну: щоб втекти від складної реальності споживачі йдуть в кінотеатри, та дивляться будь-які фільми, незалежно від їх якості.
Індекс продавців машин: чим швидше продавці знижують ціни на свої машини, тим слабшою є економіка. Статистика свідчить, що найбільшими знижки на автомобілі були в 2008 році, коли Ford, GMandChrysler мали надлишок виробництва.
Індекс пошуку в Google: показує напрямки щоденного пошуку в Google.
Індекс іграшок та олівців з їжею для дітей: з метою захисту прибутку ресторани зменшують кількість безкоштовних іграшок та олівців для дітей. Під час рецесії 2009 року мережа ресторанів Red Robin скоротила вдвічі кількість іграшок, які надавалися дітям.
Індекс печених бобів: споживачі переходять на консерви, щоб зменшити витрати у скрутні часи. Так, у 2009 році у Великобританії споживання печених бобів зросло на 23%.
Індекс помади:у важкі часи жінки купують більше помади, ніж дорожчих речей, таких як сумки та взуття. За статистикою, продажі помади в США після рецесії 2001 року подвоїлись.
Індикатор тонкої краватки: чоловіки частіше купують краватки у часи кризи, щоб здавалося, що вони більше працюють. Крім того, індекс передбачає, що краватки стають тоншими у складні часи та яскравішими, коли стан економіки покращується.
Індекс швидкості, з якою робітники передзвонюють: у гарні часи робітники зазвичай мають багато роботи з іншими клієнтами, а тому можуть довго не передзвонювати. Таким чином, чим швидше робітник передзвонить, тим у гіршому стані перебуває економіка.