Найбільше українці скаржаться на інтернет-торгівлю, якість товарів та комунальних послуг

5 Травня 2013, 22:15

1,8 тис матеріалів направили до правоохоронних та інших державних органів.

47,6% звернень споживачів стосується якості наданих послуг (робіт), серед яких 28, 6% припадає на житлово-комунальні послуги, а 4,3% – на послуги зв’язку.

Також українці багато скаржаться на якість непродовольчих товарів (34,7%), якість продовольчих товарів (8,7%), придбання товарів через інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями, при укладанні договору на відстані (4,3%).

1, 1% громадян скаржаться на порушення ресторанного господарства, стільки ж – на рекламу.

«За результатами розгляду звернень громадян у 72,9% вимоги споживачів задоволені. Споживачам повернуто 5,8 млн грн. за неякісні товари та надані послуги», – повідомляють у Держінспекції.

Також у відомстві зазначають, 2012 року було виділено 6,8 млн грн на проведення експертиз товарів і послуг від недобросовісних виробників.

2011 року у Державній інспекції України з питань захисту прав споживачів заявили: кожна друга іграшка в Україні не відповідає нормам.