1,8 тис.матеріалів направили до правоохоронних та інших державних органів.
47,6% звернень споживачів стосується якості наданих послуг (робіт), серед яких 28, 6% припадає на житлово-комунальні послуги, а 4,3% – на послуги зв’язку.
Також українці багато скаржаться на якість непродовольчих товарів (34,7%), якість продовольчих товарів (8,7%), придбання товарів через інтернет, поза торговельними або офісними приміщеннями, при укладанні договору на відстані (4,3%).
1, 1% громадян скаржаться на порушення ресторанного господарства, стільки ж – на рекламу.
«За результатами розгляду звернень громадян у 72,9% вимоги споживачів задоволені. Споживачам повернуто 5,8 млн грн. за неякісні товари та надані послуги», – повідомляють у Держінспекції.
Також у відомстві зазначають, 2012 року було виділено 6,8 млн грн на проведення експертиз товарів і послуг від недобросовісних виробників.
2011 року у Державній інспекції України з питань захисту прав споживачів заявили: кожна друга іграшка в Україні не відповідає нормам.