Надійний компаньйон у місті, на трасі та бездоріжжі

27 Лютого 2013, 10:47

Коли японські конструктори декларували, що намагаються досягти ідеального балансу позашляховика та легкового авто, я сприйняв це зі скепсисом: якісь властивості неминуче стануть жертвою компромісу. Цей скепсис підсилився, коли перші фотографії та описання CR-V з’явились в Інтернеті – він здавався якимось іграшковим, не створеним для наших реалій. Ну справді, що це? Кліренс лише 17 см, габарити зменшено – яке там бездоріжжя…  Але тест-драйв цього авто не залишив і сліду від моїх упереджень.

Перше, що впадає в око у салоні нового CR-V – це простір. Незважаючи на те, що зовнішньо автосталотрохи менше, всередині стало набагато легше дихати, а комфорт залишився на високому рівні, як і в минулих генераціях. Що ж, гасло «менше для машини – більше для людини»працює. Матеріали оздоблення інтер’єру також покращились. Без сумніву, особливої уваги заслуговує багажник, об’єм якого при складених задніх сидіннях досягає дивовижних 1669 л (589 л, коли сидіння підняті).Перевозити велосипед, сноуборд, лижі, чи будь-що інше тепер набагато зручніше!До речі, пасажири на задніх сидіннях також відчувають себе комфортно: обтічні лінії кузову не впливають на простір над головою, який, здається, теж збільшився.

В міських умовах автомобіль відчуває себе, як риба у воді. Саме тут розкривається його динамічний характер. CR-V зберіг всі важливі риси легкового авто:він дуже зручний в керуванні, достатньо «м’який», автоматично коробка передач працює просто бездоганно, що дозволяє маневрувати у щільному транспортному потоці.В Hondaчудово попрацювали над аеродинамікою, що дозволяє впевнено відчувати себе на великих швидкостях. Покращено також оглядовість – зменшення моторного відсіку дозволило посунути вперед лобове скло. Крім того, слід зазначити й покращену шумоізоляцію – в салоні можна нормально спілкуватися та не підвищувати голос.

Проте найбільше сюрпризів CR-V демонструє на бездоріжжі, де він здатен проходити такі відрізки шляху, які від нього навіть не очікуєш. І тут знову слід згадати про аеродинаміку – пласке днище CR-V допомагає йому відіграти очки, які відібрав невеликий кліренс. Це додає впевненості, коли їдеш в березневому весняному лісі, який зустрічає не тільки щебетанням пташок, але й багнюкою.Система повного приводу Real Time працює бездоганно. Повний привід умикається за допомогою електромоторута єдиного насосу, який активує зчеплення. За роботою електромоторуслідкує система інтелектуального контролю, яка самостійно коригує подачу потужності на колеса передньої або задньої осі.Звичайно, назвати CR-V стовідсотковим усюдиходом було б перебільшенням, але з ним можна бути впевненим, що не залишишся на природі довше, аніж планував.

Наразі в Україні доступна тількикомплектація з 2.0 л бензиновим двигуном (потужність – 150 к.с.)та5-східчастою автоматичною коробкою передач. Наприкінці весни «ідеальний баланс легкового авто та позашляховика» буде вже з двигуном 2,4 л.