"Захищати громадян треба конкретними вчинками і діями, а не зовнішньою рекламою. Я завжди критично ставився до зовнішньої реклами, або, як її називають у народі, – "політичних бігморд"", – підкреслив нардеп.
Томенко зауважив, що "в умовах погіршення соціально-економічної ситуації та зубожіння людей я переконаний, що опозиція повинна захищати громадян конкретними вчинками та діями, а не дорогою зовнішньою рекламою", – зазначає політик.
Під час виборчої кампанії, за словами Томенка, головна ставка буде робитися на діалог із суспільством, зустрічах з людьми, вирішенні конкретних питань тощо.
"В цьому ми вбачаємо і правильний, і ефективний метод проведення виборчої кампанії", – додав Томенко.
Нагадаємо, глава Комітету виборців Олександр Черненко раніше заявив, що кандидати на мажоритарних округах на виборах до Верховної Ради готові витратити на кампанію $4-5 млн.