На власний піар центральна і місцеві влади витратили з держбюджету щонайменше 25 млн

13 Грудня 2012, 10:19

Луганська облрада 29 лютого за результатами тендеру уклала угоду з комунальним підприємством "Редакція видання Луганської обласної ради "Наша газета" на послуги з висвітлення діяльності органів влади в ЗМІ в березні-грудні вартістю 2,29 млн грн.

Для піару керівництва облради на телебаченні пізніше було виділено ще 802 тис грн.

Луганська облдержадміністрація у свою чергу потратила на послуги в сфері телебачення на загальну суму 813 тис грн. А Луганська міськрада придбала 430 хвилин ефірного часу на квітень-грудень на кабельному телебаченні та радіо вартістю 310 тис грн.

Рівненська райдержадміністрація за 180 тис грн. замовила редакції комунальної газети "Слово і час" послуги з розміщення інформації про діяльність влади. 

Органи місцевого самоврядування Донецької області 9 лютого уклали угоди на висвітлення своєї діяльності в ЗМІ на загальну суму 1,08 млн грн. Зокрема, Горлівський міськвиконком замовив послуги телебачення на 632 тис грн. А маріупольський міськвиконком уклав угоду на послуги в сфері телебачення на загальну суму 2,53 млн грн., а також послуги друкованих ЗМІ вартістю 450 тис грн.

Водночас інформаційне управління Донецької ОДА 2012 року замовило місцевим ЗМІ рекламні послуги на 2,08 млн грн. 

У липні цього року Донецька облдержадміністрація вирішила виготовити й книжку про область. Відповідний тендер проведений на суму 324 тис грн. Замовлено видання 3000 екземплярів книги, вартість яких становитиме близько 108 гривень. 

Послуги з висвітлення діяльності Запорізької обласної ради на телебаченні, радіо та в друкованих засобах масової інформації обійшлися у 993 тис грн. 

Київська міськдержадміністрація провела тендер для висвітлення питань розвитку місцевого самоврядування вартістю 232 тис грн. 

Черкаська облдержадміністрація заплатила за послуги з висвітлення діяльності органів влади 613 тис грн. 

Дніпропетровська міськрада замовила послуги з висвітлення своєї діяльності в ЗМІ на суму 793 тис грн., Дніпропетровська облрада – на 167 тис грн., а Дніпропетровська облдержадміністрація – на 2,23 млн грн.

Житомирським ЗМІ на висвітлення діяльності керівництва ОДА заплатили 1,31 млн грн. Семи теле- і радіокомпаніям замовлено послуги на 589 тис грн. Ще 716 тис грн. коштуватиме розміщення статей в 28 друкованих виданнях.

Керченський міськвиконком АР Крим на поширення інформації про діяльність влади на телебаченні в 2012 році потратив 400 тис грн. Пізніше на ці послуги було виділено ще 130 тис грн.

Управління у справах преси та інформації Кіровоградської облдержадміністрації замовило послуги з реклами вартістю 100 тис грн. Незадовго після цього це ж управління облдержадміністрації уклало угоди з місцевими ЗМІ на рекламні послуги вартістю 197 тис грн.

Миколаївський міськвиконком 29 березня за результатами тендеру уклав угоду з редакція газети Миколаївської міської ради "Вечерний Николаев" на розміщення в 2012 році матеріалів загальною площею 32 954 кв. см. Вартість угоди склала 174 тис грн. Піар діяльності місцевої влади на телебаченні обійшлася держбюджету у 309 тис грн.

Піарилися і міністерства. Так, ДП «Інформаційно-іміджевий центр» Міністерства освіти уклало угоду на виготовлення рекламно-інформаційної та презентаційної друкованої продукції про Україну, зокрема про її систему освіти, загальним накладом 32 тис екз. на суму 2,82 млн грн. 

Центральна телерадіостудія Міністерства оборони уклала угоду з ТОВ «Рекламна агенція «ТВ-комерц груп» на розміщення 20-хвилинної програми раз на тиждень в вересні-грудні в ефірі загальнонаціонального телеканалу. Вартість угоди склала 361 тис грн. 

Державна податкова служба у Києві на рекламні послуги потратила 2,88 млн грн. Передбачено "розміщення інформації та соціальної реклами" у пресі, на радіо та телебаченні, а також виготовлення друкованої реклами, стікерів для вагонів метрополітену, паперових постерів для біл-бордів, виготовлення банерів і їх розміщення на десяти найрейтинговіших сайтах в інтернеті за кваліфікацією bigmir, toping.

Одним із популярних способів піару були проморолики.

Державне агентство з інвестицій та управління національними проектами замовило сім відеороликів (до 5 хвилин) та 20 мультимедійних презентацій вартістю 1,92 млн грн. Ролики призначені для формування позитивного інвестиційного іміджу України в світі. В них має бути показано конкурентні переваги України, оглянуто нацпроекти, висвітлено діяльність Держінвестпроекту за допомогою цитат з інтерв’ю керівника відомства Владислава Каськіва, чільників держави, інвесторів.

У Донецькій облдержадміністрації 2 липня уклали низку угод на створення серії промо-роликів про область вартістю 297 тис грн., де має бути відображено видатних особистостей, виробничі досягнення, досягнення регіону в гуманітарній сфері, інфраструктуру регіону.

Відеоролики тривалістю близько п'яти хвилин кожен про Кривий Ріг вартістю 868,5 тис грн. замовило управління благоустрою та житлової політики Криворізького міськвиконкому Дніпропетровської області.

У першому ролику в форматі відео 3D-stereopair треба відобразити «життя міста, його культуру і промисловість, … трудові будні криворіжців і їх дозвілля». Другий ролик повинен «відобразити святкування загальноміських свят, культурні цінності, визначні місця, життя міста з промисловим ухилом». А третій – має відобразити «історію міста, осіб, що вплинули на заснування, розвиток і культуру Кривого Рогу».