Таке рішення прийнято після нещодавнього скорочення кількості сесій, які проходять у Страсбурзі. Таким чином, нові офіси використовуватимуться для 11 чотириденних пленарних засідань парламенту, які відбуваються у Франції. Серед конфіденційних пропозицій, які цього тижня обговорюють у парламенті – купівля будівлі Ради Європи та її реконструкція за £13.8 млн. У поєднанні з £12.2 млн ремонтом вже існуючих приміщень, розмір власності Європарламенту буде збільшено на 371 новий офіс.
Разом з тим, віце-президент парламенту Едвард МакМіллан-Скотт заявив, що додаткові гроші не виділять, доки спеціальна комісія не проведе аудит вартості утримання приміщень для парламенту в двох містах: Брюсселі та Страсбурзі. Він, зокрема, зазначив: «В часи економічної кризи недопустимо витрачати гроші на приміщення, коли ми все ще не знаємо загальну їх вартість».
Нагадаємо, наразі роботу 736 європарламентарів вже підтримує 3 тис. персоналу та службовців. Раз на місяць 25 вантажівок їдуть з Брюсселю до Страсбурга та везуть 4 тис. валіз з документами для депутатів, їх помічників та перекладачів. Вартість таких поїздок оцінюється в £150 млн на рік на одного депутата.