Митники пояснили, чому закриті duty-free

4 Вересня 2012, 19:13

«Органами прокуратури України встановлено низку порушень у функціонуванні магазинів безмитної торгівлі», – зазначає Держмитслужба.

Зокрема, йдеться про відсутність узгоджених із Фондом держмайна договорів оренди та випадки, коли термін оренди закінчився, а підприємство продовжувало свою діяльність.

У зв'язку з цим прокуратура внесла подання про усунення причин і умов, що сприяли цьому.

На вимогу прокуратури Митна служба призначила комплексну перевірку діючих магазинів безмитної торгівлі, про результати якої повинні бути поінформовані органи прокуратури.

Як відомо, із 1 вересня в Міжнародному аеропорту «Бориспіль» закрито більшість магазинів безмитної торгівлі duty-free, а також заклади громадського харчування, розташовані в режимних зонах аеропорту.

В аеропорту повідомили, що причиною закриття магазинів і кафе (ресторанів) стало проведення конкурсів і оформлення договорів оренди Фондом держмайна, а також відкликання Державною митною службою дозволів на здійснення торгової діяльності в режимних зонах аеропорту.

Також магазини duty-free закриті в аеропортах Донецька, Харкова та Одеси.