Колона техніки була розгорнута на березі р.Південний Буг, визначена послідовність заходу машин у воду, позначені місця в’їзду і виїзду. Були розгорнуті засоби евакуації техніки та екіпажів з води на випадок надзвичайної ситуації. На всіх машинах, які залучалися до «замочування», були проведені всі необхідні роботи з герметизації корпусів. Члени екіпажів пройшли відповідне навчання, засвоїли вимоги, обсяг і порядок виконання робіт для підготовки техніки до руху на плаву.
Машина, яка заходить у воду, спершу зачеплюється тросом з черговим тягачем для страхування. Після того, як машина заходить у воду до глибини приблизно 1 метр – зупинка. Екіпаж бойової машини візуально перевіряє герметичність корпусу зсередини, у моторному та у десантному відділенні, контролює роботу систем та механізмів, насосного обладнання.
Далі старший машини доповідає на берег про готовність чи неготовність здійснювати рух на плаву. Якщо рух дозволений, екіпаж відчеплює страхувальний трос, механік-водій вмикає передачу і далі бойова машина рухається на плаву. Якщо виявлене критичне протікання, машина повертається на берег своїм ходом або шляхом буксирування тягачем з берега.
Всі залучені бойові машини були перевірені на готовність до подолання водних перешкод з ходу методом «замочування» і перевірили себе на плаву. Екіпажі бойових машин покращили свої вміння форсувати водні перешкоди з ходу.
Навчальне завдання ускладнювалося тим, що в місці проведення «замочування» чимала швидкість течії. Механіки-водії бойових машин під час виконання маневру на воді діяли максимально зосережено і швидко, щоб не втратити керування машиною через течію.