Москаль наголошує, що у розпорядженні ТСК ВР України опинився лист МВС України, за підписом заступника Міністра – керівника апарату МВС України С. Лекаря до Керівника Київської міжрегіональної митниці Романенко Г.В., в якому зазначено:
«З метою підготовки документів, необхідних для митного оформлення, МВС України просить розглянути можливість розміщення на відповідальне зберігання на складах МВС України наступного майна:
1. виріб Факел «С» – 1 050 шт.
2. виріб «Заря-2» – 480 шт.
3. виріб «Пламя-М»- 480 шт.;
4. ручна димова граната білого диму РДГ-2 – 2 520 шт.
5. ручна дратівна граната РГР – 495 шт.;
6. ручна дратівна граната посиленої напруженості і безпеки – 495 шт.;
7. ручна аерозольна граната «Дрейф-2» – 500 шт».
Водночас, як зазначає голова Москаль, згідно з Постановою Ради Міністрів Української РСР № 49 від 28 лютого 1991 року з доповненнями від 22.01.2014 року «Про затвердження правил застосування спеціальних засобів при охороні громадського порядку», в переліку спеціальних засобів, що застосовуються при охороні громадського порядку, такі вироби як: «ручна димова граната білого диму РДГ-2»; «ручна дратівна граната РГР»; «ручна дратівна граната посиленої напруженості і безпеки», взагалі не вказані.
«Також насторожує той факт, що зміни до Постанови Ради Міністрів Української РСР № 49 від 28 лютого 1991 року були прийняті 22 січня 2014 року, офіційно опубліковані наступного дня, і саме в день офіційного опублікування МВС України вже звернулося до Київської міжрегіональної митниці щодо можливості розміщення та зберігання на складах МВС спеціальних засобів», – заявляє Москаль.
У зв’язку з цим Москаль просить повідомити, хто є постачальником вищенаведених спеціальних засобів; повідомити назви фірм, місця її розташування, країну виробника зазначених спеціальних засобів; повідомити, чи пройшли дані спецзасоби необхідне митне оформлення;
надати перелік документів які представило МВС України для митного оформлення даних спецзасобів; суму сплачених податків та зборів.
Окрім того, Москаль просить повідомити, «чи були надані висновки відповідних медичних установ щодо безпеки застосування даних спецзасобів».
«І як могло трапитися що спеціальні засоби, застосування яких не передбачено нормативно-правовими актами в Україні змогло пройти митне оформлення», – заявляє народний депутат.
Москаль також нагадав, що згідно з частиною 2 статті 351 Кримінального Кодексу України «невиконання службовою особою законних вимог комітетів ВР України, чи Тимчасової слідчої комісії ВР України, створення штучних перешкод їх роботі, надання недостовірної інформації, карається штрафом від 500 до 2000 неоподаткованих мінімумів доходів громадян, або обмеженням воли на строк до 5 років, або позбавлення права обіймати певні посади, або займатися певною діяльністю на строк до 3 років».