В Україні органи виконавчої влади та місцевого самоврядування у 2016 році витратили на висвітлення своєї діяльності у ЗМІ щонайменше 26,6 млн грн. Про це свідчить інфографіка проекту Тексти.org.ua.
За даними журналістів, найбільше чиновники полюбляють читати і дивитися про себе на Сумщині.
Читайте також: Боротьба України з фейковими новинами набирає глобальних масштабів – Politico
Читайте також: Мова у ЗМІ: що змінили та що пропонують
«Із органів місцевої влади найбільше витратила на піар Шосткинська міська рада — заплатила журналістам 794 тисячі гривень. На другому місці департамент інформаційної діяльності Вінницької облдержадміністрації із сумою близько 600 тисяч. Якщо подивитися, кому платили вінницькі замовники джинси, то побачимо не тільки місцеві видання, а й УНІАН (95 тис. грн), Інтерфакс (75 тис грн) та Укрінформ (30 тис. грн)», – йдеться у дослідженні.