Відсьогодні усі державні органи не мають права вимагати від клієнтів паперові витяги, виписки та довідки з інформацією з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно та Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців. Про це сьогодні, відповідаючи на запитання журналістів, у Кабінеті Міністрів повідомив Міністр юстиції Павло Петренко
«З 1 жовтня державні органи, передовсім місцеві органи влади, не мають права вимагати у громадян інформацію в паперовому вигляді, якою оперує Міністерство юстиції. Мова йде про 2 основних великих реєстри – реєстр нерухомості та реєстр бізнесу. Чиновники мають безкоштовний доступ до наших баз даних і можуть отримати всю необхідну інформацію самостійно», – зазначив очільник Мін’юсту.
- Читайте також: Електронний контроль: добірка послуг органів влади та держкомпаній, якими можна користуватися онлайн
Міністр пояснив: віднині під час надання послуг, наприклад, отримання дозволу на торгівлю, в РДА в пакеті документів не потрібно подавати підтвердження того, що ви є підприємець.
«Державні органи мали більше, ніж півроку для того, щоб підключитися до реєстрів. Це дуже проста процедура, яку забезпечив Мін’юст. Потрібно було лише отримати логін та пароль. Мільйони українців, які скористалися електронними сервісами Мін’юсту, можуть підтвердити, що ніяких перепон чи проблем з доступом немає», – повідомив він.
Нагадаємо, уряд вирішив заощаджувати на папері та розсилати документи для засідань в електронному вигляді.