Міндоходів заблокувало 1 млн грн клієнтів WebMoney

4 Вересня 2013, 20:33

"Було встановлено , що замість того, щоб виконати вимогу Нацбанку і узаконити свою діяльність, платіжний сервіс WebMoney відкрив нові рахунки і, швидше за все, не попередив своїх клієнтів про можливі проблеми з цими рахунками", – повідомили в прес-службі Міндоходів у середу.

"Відповідно був поданий позов до суду, і, за рішенням суду, були заблоковані рахунки, на яких знаходилися гроші WebMoney. Всього заблоковано близько 1 млн грн", – зазначили в прес-службі.

Як відомо, останніми днями ЗМІ повідомляли істотні обмеження в роботі WebMoney. Зокрема зазначалося, що фізособи позбавлені можливості перевести свої кошти в готівку.

Також у середу, 4 вересня, WebMoney розповсюдила заяву про те, що на сьогоднішній день змушена працювати під пресингом чиновників Міндоходов.

"У цій непростій ситуації всі наші дії спрямовані на вирішення існуючих проблем у правовому полі. Доти, доки ми не захистимо свою позицію в органах правосуддя, вважаємо за доцільне утримуватися від будь-яких коментарів", – наголошувалося в документі.

Нагадаємо, представники податкової служби 11 червня провели обшук у київському офісі компанії WebMoney, яка здійснює електронні платежі. Згодом Міндоходів підтвердило, що підозрює WebMoney у відмиванні грошей.

Після цього Національний банк створив групу для розробки регулятивних заходів із детінізації українського ринку Forex.

Згодом начальник підрозділу протидії податковим злочинам з використанням новітніх технологій Головного управління Міндоходів Василь Поїзд заявив, що Міністерство доходів і зборів України зосередить свою увагу на електронних платіжних системах, які не мають дозволу НБУ на випуск електронних грошей. Зокрема, називалася платіжна система Яндекс.гроші.