Міліція назвала кордони “платного” Києва

2 Жовтня 2013, 10:43

Територію центру в ГУ МВС у Києві пропонують обмежити таким периметром: вулиця Чорновола – Глибочицька – Верхній і Нижній Вал – Набережно–Хрещатицька – Набережне шосе – бульвар Дружби Народів до площі Либідської – вулиця Горького – Боженка – Короленківська – Жилянська до площі Перемоги .

Наразі у міліції розглядають кілька варіантів контролю в'їзду і стягування плати з водіїв, пише "Коммерсантъ Украина".

"Можливо, це буде система талонів і шлагбаумів, як в Європі", – припустив Коряк. "У будь-якому випадку механізм буде відпрацьовуватися після схвалення КМДА. Сподіваємося, що київська влада не буде затягувати з розглядом цього питання, тому що наближається зима", – додала голова прес-служби головного управління МВС Києва Ольга Білик.

Ініціативу платного в'їзду підтримали в профспілці таксистів України.

"Це розумно в тому випадку, якщо не буде стосуватися таксистів. У центр повинні безперешкодно проїжджати автомобілі з ідентифікаційними ознаками таксі, що сприятиме легалізації пасажирських перевезень. Інакше громадяни не зможуть викликати таксі у центр міста або тариф складе захмарну суму", – вважає голова профспілки Василь Попик.

Крім того, в міліції повідомили про передбачувані місцях для будівництва перехоплюючих паркінгів, де водії зможуть залишати свої автомобілі , щоб пересідати на громадський транспорт.

Такі автостоянки хочуть побудувати біля станцій метро "Лісова", "Бориспільська", "Видубичі", "Іподром", "Житомирська", "Сирець", "Героїв Дніпра", "Петрівка", а також поблизу кінцевої зупинки швидкісного трамваю в районі перехрестя проспекту Леся Курбаса та Кільцевої дороги, на всіх основних в'їздах у місто для тимчасової стоянки транспорту іногородніх громадян.

Як повідомлялось, 30 вересня столична Державна автоінспекція запропонувала КМДА запровадити платний в’їзд до центральної частини міста у денний час доби.

Проте у КМДА запевнили, що водії поки не готові до введення платного в'їзду до центру столицю. "Така ініціатива зустріне опір. Цей захід непопулярний, тому що автомобілісти будуть відчувати незручності. Наші водії хочуть їхати куди завгодно і де завгодно зупинятися", – заявив заступник директора департаменту транспортної інфраструктури КМДА Іван Шпильовий.

Читайте також: ДАІ експериментує з дорожніми знаками, водійськими правами, штрафами й "платним" Києвом

Позначки: