У нескінченних конкурентних перегонах із масовими закупівлями реклами, асортиментними маневрами та ціновими війнами власники бізнесу часто недооцінюють роль органічного трафіку своїх сайтів. Це призводить до слабкої стратегії SEO просування, або до повної її відсутності. Однак перевага пошукового трафіку в тому, що він безкоштовний і цільовий: до вас на вебресурс потрапляють люди, які вже шукають те, що ви пропонуєте.
Однак отримати користувачів із пошуку не так просто. Для цього необхідна системна і безперебійна робота з пошукової оптимізації. Можна організувати її самостійно, але це не завжди доцільно. Щоб звільнити час і сили, ви можете замовити seo-просування в агентстві інтернет-маркетингу Webpromo. Команда сертифікованих експертів виведе ваш сайт у топ, використовуючи комплексний підхід. З чого складається комплекс послуг SEO – читайте далі!
Ми виділяємо 11 методів просування сайту в пошукових системах. Застосувавши хоча б 1 з них, ви вже побачите результат, але найкраще вони працюють разом.
1. Швидкість завантаження сайту. Якщо раніше цей фактор впливав тільки на юзабіліті, то тепер його враховує алгоритм Google. Мінімізуйте час завантаження сторінок за допомогою сервісу Google Pagespeed Insight.
2. Захищений протокол з’єднання. Протокол HTTPS забезпечує шифрування даних, якими обмінюються сайт і сервер. Якщо ви ще не використовуєте його, встановіть сертифікат SSL.
3. Релевантний корисний контент. Це головна вимога пошукових систем до сайтів. Вся робота алгоритму спрямована на те, щоб користувач отримував саме той контент, який шукає. Слідкуйте за відповідністю наповнення сторінок та їхнього сніпета в пошуковій видачі.
4. Актуальний контент. Тут усе просто: користувачі не шукають неактуальну інформацію. Робіть актуальний контент і регулярно оновлюйте застарілу інформацію.
5. Структурований контент. Пошуковий алгоритм віддає перевагу сторінкам, в яких текст розбитий на абзаци, використовуються заголовки і підзаголовки, марковані та нумеровані списки.
6. Структура сайту. Пошуковики швидше індексують вебресурси з простою структурою. Що заплутаніша ієрархія сайту – то гіршим буде ранжування.
7. Метатеги. Заповніть Title і Description, органічно використовуючи ключові слова.
8. Оптимізовані зображення. Мало хто звертає увагу на картинки, і дарма: зображення з прописаним тегом Alt показуються в результатах пошуку у вкладці “Картинки”. Впишіть в Alt ключі та стисніть файли зображень, щоб вони швидше завантажувалися.
9. Зрозумілий URL. Не застосовуйте довгі, заплутані URL. Вплітайте в них ключові слова латинськими символами.
10. Внутрішня перелінковка. Зв’яжіть сторінки сайту між собою за допомогою внутрішніх посилань. Цю цілісність високо цінує пошуковий алгоритм.
11. Зовнішня посилальна маса. Один із найважливіших чинників SEO – зворотні посилання з авторитетних вебресурсів. Домовтеся з власниками сайтів, щоб розмістити у них зворотні лінки. Робіть акцент на якості донорів, а не на кількості.
Важливо розуміти, що швидких результатів у SEO не буває. Пошуковим системам потрібен час, щоб обробити зміни на вашому сайті та проіндексувати оновлений контент. Однак застосувавши перераховані методи оптимізації, ви обов’язково піднімете свій вебресурс у ранжуванні.