«Металіст» назвав необ’єктивним аудит Рахункової палати

21 Лютого 2011, 09:46

Шевченко зазначає, що висновки
Рахункової палати, які містяться у звіті про результати аудиту використання
коштів державного бюджету, є «необґрунтованими, необ’єктивними, а в окремих випадках
не ґрунтуються на вимогах законодавства України».

За словами Шевченка, титули будови
реконструкції спортивного комплексу комунального підприємства «Обласний
спортивний комплекс «Металіст» (СК КП «ОСК «Металіст») були затверджені згідно
з розпорядженнями Кабміну, які були видані на підставі проектів, поданих у 2009
році – Харківською облдержадміністрацією, в 2010 році – Націагентством з підготовки
до Євро-2012.

«У титулі, наданому для затвердження Кабінетом
Міністрів Україні, 100-відсоткова частка комунальної власності у майні
забудовника зазначена виключно стосовно СК КП «ОСК «Металіст», а не всього
стадіону загалом, в якому дійсно є в наявності частка приватних інвесторів», –
заявляє Шевченко.

Гендиректор підприємства зазначає, що «використання
територіальним управлінням Рахункової палати в окремих розділах акта та Звіту
скорочених назв реконструйованих об’єктів, а також неповних або
загальноприйнятих, але юридично некоректних скорочень для позначення назви СК
КП «ОСК «Металіст» призвело до закостенілого розуміння, помилкового тлумачення
і надання неправильної юридичної оцінки питання використання коштів державного
бюджету, виділених на реконструкцію СК КП «ОСК «Металіст» згідно з Державною
цільовою програмою підготовки та проведення в Україні фінальної частини
чемпіонату Європи 2012 року з футболу, затвердженої згідно з постановою
Кабінету Міністрів України від 14.04.2010 року № 357»

Шевченко також зазначає, що згідно з
Держпрограмою підготовки до Євро-2012 і титулом реконструкції СК КП «ОСК «Металіст»
передбачено приватні інвестиції в будівництво стадіону. «Зазначені приватні
інвестиції здійснюють шляхом ремонту, будівництва і реконструкції частини
приміщень стадіону, придбаних приватними інвесторами», – сказав гендиректор підприємства.

За його словами, рішення про відчуження
окремих об’єктів незавершеного будівництва ухвалювала Харківська обласна рада згідно
з законодавством, при цьому бюджетні кошти на реконструкцію приміщень, які перебувають
у приватній власності, не витрачалися. Фахівці територіального управління
Рахункової палати не залучили до перевірки Харківську облраду (власника
підприємства) і Харківську облдержадміністрацію, що позбавило їх можливості
надання доказів та обґрунтувань своїх дій, а також вжиття заходів для належного
представництва під час проведення перевірки та ухвалення необ’єктивних та
упереджених висновків.

«Продаж окремих об’єктів незавершеного
будівництва і вкладення приватних інвестицій надало можливість привести їх у
стан, який відповідає цільовому призначенню спортивного комплексу КП «ОСК «Металіст»
і вимогам УЄФА до стадіонів. На сьогодні зазначені приміщення використовують
виключно за основним призначенням усього спортивного комплексу комунального
підприємства «ОСК «Металіст» під час проведення футбольних матчів чемпіонату
України, Кубку України, Ліги Європи», – повідомляє Шевченко.

За його словами, наразі приватні інвестори
спільно з Харківською обласною радою та Харківською обласною державною адміністрацією
проводять роботи із укладення інвестиційних договорів на загальну суму
приватних інвестицій у комунальну власність 107,32 млн грн, з яких інвестор вже
виконав 47,74 млн грн.

«КП «ОСК «Металіст» і надалі буде неухильно
дотримуватися вимог закону під час використання коштів державного бюджету, що
виділяють на реконструкцію об’єктів, визначених Державною цільовою програмою
підготовки та проведення в Україні фінальної частини чемпіонату Європи 2012
року з футболу», – резюмує Шевченко .

Раніше прес-служба Рахункової палати
повідомила, що за результатами аудиту встановлено, що під час реконструкції
харківського стадіону «Металіст” до Євро-2012 внаслідок недотримання
державних будівельних норм використано з порушенням законодавства кошти на суму
60,5 млн грн. Вартість реконструкції об’єкта комунальної власності було
завищено на 230,2 млн грн: вона враховує вартість робіт, виконаних комерційними
структурами на об’єктах спорткомплексу, які були відчужені та не належать
замовнику. Крім того, під час реконструкції за рішеннями Харківської облради
було відчужено кілька окремих будівель і об’єктів незавершеного будівництва
спорткомплексу, які перебувають у комунальній власності.

читати ще