Європейська кіноакадемія має багато складних завдань, більше, ніж американський «Оскар». Європа, і наш кіносвіт геть відмінний від Голлівуду. Про це в інтерв’ю Тижню розповіла директорка Академії Маріон Дерінґ.
«Видається, що Європейська кіноакадемія має багато складних завдань, більше, ніж американський Оскар. Власне, ми не хочемо порівнювати себе з американською Кіноакадемією. Ми зовсім інший всесвіт, Європа, і наш кіносвіт геть відмінний від Голлівуду», — сказала вона.
За словами Дерінґ, Канни, Локарно, Берлінале — це абсолютно інша історія. Мова про кінофестивалі, що тривають по 8–10 днів. Фільми, які там демонструють, — це здебільшого дебюти режисерів, кар’єра яких ген тільки почалася. Так, це потужні PR-машини для цих прем’єр, бо до них прикута вся увага та очікування.
«Ми ж ближчі до премій BAFTA, «Оскар» і низки національних кіновідзнак, які режисери здобувають, уже щось зробивши в кіно. Перед нами постає велетенський виклик, бо дуже багато європейських стрічок не виходять поза межі країн, у яких їх знято. Ми популяризуємо те кіно, яке не показували на всіх екранах Європи. І так з року в рік. Річ у тім, що глядачі не можуть оцінити або впізнати кіно, якого банально не бачили. Також, повторю, важливо залучити молодого глядача, зайнятися його просвітою, щоб він не йшов на повідку у великих промоційних бюджетів, а дослухався до власного серця та смаків. Європейська кіноакадемія — це радше про інформацію, освіту, просвіту й політику», — розповіла директорка Європейської кіноакадемії.
Детальніше читайте в черговому номері журналу «Український тиждень»