Made in Ukraine. Мінекономіки презентувало експортний бренд України

19 Вересня 2018, 11:02

Міністерство економічного розвитку та торгівлі України презентувало розроблений експортний бренд України, за допомогою якого українські товари та послуги будуть просуватись на міжнародні ринки. Про це йдеться у повідомленні прес-служби відомства.

 

Зазначається,  що розвиток бренду сприятиме торгівлі та кращій конкурентоспроможності українських товарів на світових ринках.

 

"Експортний бренд допоможе покупцям по всьому світу краще впізнавати українську продукцію. Це зможе об'єднати різні за асортиментом і типом товари та послуги під єдину візуальну концепцію та стилістику. Звісно, так буде створений додатковий візуальний зв'язок між різними галузями та секторами", – зауважив міністр економічного розвитку та торгівлі України Степан Кубів.

 

 

За його словами, експортний бренд розроблено на основі затвердженого бренду "Ukraine Now".

 

"Український експорт формує 50% міжнародного іміджу України. Окрім цього, сильний бренд країни походження допомагає експортерам суттєво збільшувати обсяги продажів", – йдеться у повідомленні.

 

 

Водночас за допомогою бренду планують започаткувати єдине візуальне брендування експортерів на міжнародних виставках.

 

Наголошується, що вперше бренд протестують під час експортної виставки у Китаї China International Import EXPO 2018.

 

Раніше перший заступник міністра інформаційної політики України Еміне Джапарова повідомила, що з бюджету України не було витрачено "жодної копійки" на розробку українського бренду Ukraine NOW.