Логотипи Євробачення-2017 та експоцентру ВДНГ перемогли на міжнародному конкурсі дизайну у Німеччині

15 Серпня 2017, 11:35

У Німеччині на міжнародному конкурсі дизайну Red Dot найкращим у номінації Communication Design визнали стиль Національного комплексу «Експоцентр України — ВДНГ». Про це повідомляє Громадське.

Зазначається, що ініціатором редизайну став колишній керівник ВДНГ Максим Бахматов.

Новий логотип ВДНГ у 2016 році створило креативне агентство Banda. Вони ж, у партнерстві зі студією Republique, розробили лого та айдентику для пісенного конкурсу «Євробачення-2017», що цього року відбувся у Києві. Робота отримала першу премію в категорії Best of the Best.

Додамо, що Red Dot Design Award – авторитетна нагорода у галузі дизайну, яка присуджується європейським інститутом Центром дизайну землі Північний Рейн-Вестфалія (нім. Design Zentrum Nordhein Westfalen), який знаходиться у місті Ессені (Німеччина).

Нагорода вручається дизайнерам і компаніям-виробникам за видатну якість і особливі досягнення в дизайні товарів широкого споживання. Роботи, відзначені нагородою, виставляються у Музеї дизайну Red Dot в Ессені, який на сьогодні є найбільшим у світі зібранням досягнень сучасного дизайну.

Перше нагородження Red Dot Design Awards відбулося в 1955 році.

Нагадаємо, український короткометражний фільм "Випуск 97" визнали найкращим на Міжнародному фестивалі у Швейцарії.