Відповідно до матеріалів відеозапису в кабіні літака та свідченнями очевидців, комісія Державіаслужби встановила, що кандидат на льотне навчання неправильно зрозумів пояснення пілота та помилково припинив роботу двигуна.
Встановлено, що на етапі підготовки до польоту, інструктор допустив помилку та не встановив у задній кабіні кран шасі в положення «Нейтрально». «Внаслідок цього, після зльоту система прибирання шасі не включилася в роботу, оскільки кран шасі залишився установленим в положення «Випущено». За даними відеозапису (шуму роботи двигуна) комісія припускає, що пілот встановив номінальний режим роботи двигуна, зрозумівши помилку», – йдеться у звіті.
Пілот намагався пояснити кандидату на льотне навчання, як поставити кран шасі в положення «Нейтрально», щоб включити в роботу систему прибирання шасі в передній кабіні. «При виконанні першого розвороту кола польотів, кандидат на льотне навчання, неправильно зрозумівши пояснення інструктора, замість запобіжної засувки крана шасі повертає галетний перемикач магнето в крайнє праве положення «0», чим, відповідно до конструктивного налаштування системи запалення літака Як-52, припинив роботу обох магнето двигуна, що зупинило двигун», – повідомили в комісії.
Розслідування катастрофи проводить комісія Національного бюро розслідувань авіаційних подій та інцидентів з цивільними повітряними суднами
Нагадаємо, 8 червня поблизу аеродрому "Чайка" у Києві зазнав аварії літак Як-52, який здійснював навчально-тренувальний політ в районі аеродрому.
На борту літака знаходилося двоє членів екіпажу: інструктор літака загинув на місці, другий пілот був госпіталізований
За даними ЗМІ, в аварії постраждав 60-річний перший заступник голови Державної міграційної служби Віктор Шейбут.
Прокуратура Київської області розпочала досудове розслідування за ч.3 ст.276 ККУ – порушення працівником повітряного транспорту правил безпеки руху або експлуатації повітряного транспорту, яке потягло загибель людей