Турбована модифікація концептуального середньорозмірного кросовера LF-NX була представлена на 43-й Токійській автомобільній виставці (20 листопада — 1 грудня 2013 року).
Концептуальний автомобіль LF-NX, світова прем’єра якого відбулася на Франкфуртській автомобільній виставці — 2013, було вкомплектовано дволітровим турбованим двигуном цілковито нової конструкції, що забезпечує надзвичайні характеристики динаміки та ощадливо споживає пальне.
Більш низький центр мас, на який натякає накладка під переднім бампером, надає турбованій моделі більш спортивного вигляду. Автомобіль має обтічний, гострий кузов та великі колеса, що разом передають міць та надвичані враження від їзди на цьому кросовері.
У салоні передбачено новий контролер системи дистанційного керування Remote Touch з сенсорною панеллю, завдяки якому керувати бортовими системами стало ще простіше і зручніше.
Новий LF-NX Turbo має таке саме загальне сміливе та новаторське оформлення як LF-NX HV, але відрізняється від нього багатьма елементами зовні та у салоні, що мають підкреслювати шалений потенціал нового дволітрового двигуна з турбонагнітачем.
Фірмова веретеноподібна радіаторна решітка Lexus тепер має тоновану хромовану окантовку та дрібносітчасту структуру чорного кольору. Під решіткою бачимо гострий, схожий на плавник спойлер, що має матове хромоване покриття та виступає знизу. Він покращує низький центр мас концептуального кросовера та натякає на його спортивний характер. Вертикальні передні повітрязабірники обабіч вкриті блискучою чорною емаллю, а западини мають покриття у формі чорної сітки.
Колісні арки та зовнішню частину порогів дверей тепер пофарбовано блискучою чорною емаллю, а нижня частина панелей дверей має матове хромоване покриття. Окантовка вікон дверей та верхня частина корпусів бічних дзеркал зворотного огляду мають таке саме тоноване хромоване оздоблення, як і окантовка радіаторної решітки.
У задній частині автомобіля використано бампер, що має нову нижню частину, яку підкреслює гострий, на всю ширину аеродинамічний дифузор з матовим хромованим покриттям. Обабіч нього розташовані виразні хромовані вихлопні труби, що за формою подібні до вертикальних повітрязабірників попереду.
Нові, більш агресивні на вигляд, 20-дюймові легкосплавні диски тепер взуті у низькопрофільні шини 255/45R20 у порівнянні з шинами 255/50R20 на моделі HV. Нові колеса надають концептуальному автомобілю LF-NX більш спортивного вигляду та широку, впевнену поставу.
У салоні концептуального автомобіля з метою підкреслити динамічний потенціал дволітрового двигуна з турбонагнітачем тепер використано спортивну червону підсвітку для комбінації приладів, екрана навігаційної системи, інтерфейсу і сенсорної панелі системи дистанційного керування Remote Touch та плафонів освітлення салону та дверей.
ДВИГУН
Концептуальний автомобіль LF-NX Turbo вкомплектовано першим в історії Lexus бензиновим двигуном внутрішнього згоряння з турбонагнітачем.
У чотирициліндровому двигуні внутрішнього згоряння з робочим об’ємом у 2 л використано, передовий впускний колектор, у якому реалізовано потік у формі «падіння», комбіновану систему подачи пального D-4S та систему зміни фаз газорозподілу VVT-i з випускним колектором, вмонтованим у головку циліндра, та турбонагнітачем з двома турбінними кільцевими каналами-«равликами» з активним регулятором наддува.
Завдяки оптимізації температури відпрацьованих газів випускний колектор, вмонтований у головку циліндра, забезпечує поєднання високих експлуатаційних характеристик з ощадливим споживанням пального та його ефективне згоряння. У той же час використання турбонагнітача з двома турбінними кільцевими каналами-«равликами» дозволяє двигунові ефективно працювати у найширшому діапазоні обертів.
Новий двигун концептуального кросовера LF-NX Turbo забезпечує напрочуд швидку реакцію на дії водія та неабияку динаміку руху, водночас демонструючи надзвичайно ощадливе споживання пального.