Китайський телеканал прагне конкурувати з BBC

10 Лютого 2012, 16:01

Нова станція CCTV America найняла більше 60 міжнародних співробітників для створення якісних програм, які повинні надати Пекіну голос у світі.

«Чи хочуть китайці бути гравцем у сфері міжнародних телевізійних новин? Звичайно хочуть», – заявив консультант, який працює на нову станцію, а перед цим 22 роки працював на ABC Джим Лорі. «Мета полягає у створенні конкурентного на світовій арені телеканалу», – додав він.

Канал повністю фінансує китайський уряд.

Запуск нового каналу почався з годинної нічної програми під назвою Biz Asia America, створеної Філіпом Інь, який раніше працював на Bloomberg і CNBC в Гонконгу та Сінгапурі. На вихідних планується показ ток-шоу по Латинській Америці.

Втім, успішність проекту все ще залишається під питанням. Останні спроби вивести CCTV на світовий рівень зазнали поразки, а відкриття відділення китайського агентства Сіньхуа в Нью-Йорку минулого року теж не мало особливого успіху.

Зважаючи на те, що перший ефір нового каналу охопив основні світові події, при цьому залишивши поза увагою наслідки вето Китаю проти резолюції щодо Сирії, експерти вже сумніваються чи зможе він надавати достовірну інформацію.