У лютому уряд Алжиру підписав контракт з китайською Державною будівельною корпорацією (CSCEC), щоб побудувати третю за розміром у світі та найбільшу за межами Саудівської Аравії мечеть. Об’єкт, який розтягнеться на 20 га та має мінарет 274 м заввишки та місце для 120 тис осіб, за словами міністра релігійних справ країни, є засобом президента Алжиру Абдельазіза Бутефліка залишити «свій слід».
Контрольованій державою CSCEC, яка хоча і є однією з найбільших компаній, що забудовує Африку, було заборонено брати участь у фінансованих Світовим банком проектах через корупційний скандал 2009-го року на Філіппінах.
З 2009 року китайська компанія Sinohydro також будує греблю в Гані. У спорудженні 91-метрової греблі для восховища, яке заллє значну частину національного парку Буй, беруть участь 2,6 тис осіб.
Sipopo Congress Center, побудований в 2011 році компанією CSCEC в Екваторіальній Гвінеї повинен був спочатку приймати проведення саміту голів держав Африканського Союзу. Суцільно оточена склом будівля була розроблена турецькою архітектурною фірмою для фільтрування зовнішнього освітлення без перегрівів. Congress Center, який висували на міжнародні архітектурні нагороди, – частина нового «міста» особняків та центрів, побудований поблизу столиці країни Малабо та є свідченням клепктократичного режиму президента Обіанга. Центр є лише одним з низки побудованих китайцями проектів в Малабо, до якої також належить стадіон на 15 тис місць, призначений для прийняття Африканського кубку націй.
Незважаючи на те, що половина населення Анголи живе на менш ніж $2 на день, видобування нафти і брак житла зробила столицю Луанду одним з найдорожчих місць для проживання в світі. Тому не дивно, що уряд держави планує нові проекти з будівництва житла. За 20 миль від Лаунди китайські підрядчики зараз працюють над зведенням міста Кіламба Кіаксай, перший етап якого планується завершити вкінці цього року. Частина нового міста матиме 710 багатоквартирних будинків та забезпечить житлом 120 тис осіб. Кіламба Кіаксай є найбільшим з семи міст, які планує побудувати уряд. Багато ангольців скептично ставляться до китайського будівництва після того як лікарню, побудовану китайською China Overseas Engineering Group Company, закрили в 2010 році через глибокі тріщини у стінах.
В Кенії три китайські компанії будують 50-кілометровий автобан, який з’єднує столицю Найробі з найбільшим промисловим центром країни Тіка. Автобан стане найбільшою дорогою в Східній Африці, досягаючи в деяких місцях 16 смуг. Вздовж дороги вже зараз зводять житлові будинки. На відміну від інших країн, де Китай розпочав проекти з будівництва доріг (таких як Демократична Республіка Конго та Нігерія) Кенія є багатою на ресурси. Але проекти, подібні до цього можуть допомогти китайському бізнесу закріпитися в одному з головних економічних центрів континенту. Китайський експорт до Кенії складає вже більше $800 млн на рік.