"Для пасажира – це значна економія коштів та часу", – пояснив керівник. Він додав, що використання карток як єдиного засобу оплати проїзду дозволить підприємству ідентифікувати пільговиків та провести їх аргументований підрахунок. Відповідно, отримати реальні показники необхідної компенсації з міського та державного бюджетів.
Для проходу на станції метрополітену мешканці столиці можуть також користуватися карткою киянина.
"На сьогоднішній день видано 514 тисяч карток з транспортним додатком, але постійно їх використовують лише 50 тисяч. Люди звикли проходити з посвідченням пільговика", – зазначив Брагінський.
За його словами, метрополітен також займається розробкою максимально зручної схеми переходу пасажирів на нові тарифи. На сьогоднішній день, собівартість однієї поїздки становить 3 гривні 11 копійок. Планові збитки підприємства на кінець року оцінюють у 724 мільйони гривень.