Після відновлення роботи підземки пасажири користуватимуться виключно електронним квитком. Про це 19 травня повідомляють на сайті Київського метрополітену
Зазначають, що сплачувати за проїзд на турнікетах можна буде:
- Kyiv Smart Cart
- Карткою метро (до 31.03.2021);
- Безконтактною банківською карткою будь-якої платіжної системи на жовтих турнікетах;
- Мобільними додатками Google Pay та Apple Pay;
- Мобільним додатком KyivSmardСard;
- Разовим квитком з QR-кодом (паперовим або електронним).
Протягом місяця з дати відновлення роботи пасажири також зможуть використати раніше придбані жетони зеленого кольору.
Пасажири пільгових категорій столиці для проходу в метро мають використовувати Картку киянина. Загальнодержавні пільгові категорії пред’являють оригінал відповідного посвідчення.
"Що стосується наземного громадського транспорту. У ньому також оплата здійснюватиметься за допомогою Kyiv Smart Card, разового квитка з QR-кодом (паперового або електронного) або безконтактної банківської картки будь-якої платіжної системи. Проте, до 1 липня у пасажирів залишатиметься можливість придбати квиток на проїзд безпосередньо у кондуктора в трамваї, тролейбусі чи автобусі", – пишуть у повідомленні.
Нагадаємо, що робота метро та громадського транспорту може поновитися, якщо Київ відповідатиме критеріям виходу з карантину.