У комунальному підприємстві «Головний інформаційно-обчислювальний центр» пояснили, що таке можливо.
«Ми зараз виявили 120 випадків на все місто, коли при дотриманні всіх умов знижка не нарахована була. В одному з відділень «Укрпошти» була неправильно сформована платіжна бандероль і квитанції, які були оплачені 18-го числа, потрапили в 21-е», – розповів нам начальник ГІОЦ Станіслав Каплуненко.
За його словами, цим людям зроблять перерахунок наступного місяця.
«Але багато киян знижок просто не помітили. Тому в наступному місяці в квитанції буде зазначений тариф зі знижкою або без», – зазначив Каплуненко.
У мерії радять у спірних випадках звертатися у спецкомісії з питань тарифів, які створили при кожній райадміністрації, або на гарячу лінію ГІОЦ – 238-80-85. А щоб кияни не стояли в чергах в ощадкаси, мерія домовилася з банками, щоб вони збільшили число працюючих операторів, особливо 19-20-го числа кожного місяця.
Нагадаємо, з березня в місті діють знижки, які належать усім, хто заплатив за попередній місяць до 20-го числа і не має боргів та субсидій.
До речі, у січні борг населення за спожиті житлово-комунальні послуги збільшився на 6,3%, або на 712,9 млн гривень до 12 077,9 млн гривень.