Київська міська рада затвердила нову концепцію розвитку зовнішньої реклами, якою суттєво обмежила розміщення зовнішньої реклами у столиці та заборонила рекламу в історичному центрі столиці. За це рішення проголосували 85 депутатів, передає ВВС-Україна.
Тепер рішення має підписати міський голова.
Нові правила передбачають поділ Києва на п'ять зон – починаючи від нульової у центрі, де зовнішня реклама практично заборонена.
"Нульова зона – вільна від реклами, розміщення будь-яких рекламних засобів забороняється", – йдеться у документі.
До нульової зоні потрапили головні центральні вулиці, площі та парки, також до цієї зони долучили низку транспортних розв'язок столиці.
Винятками з цього правила будуть реклама на фасаді площею не більше 3 квадратних метрів, банери або панно на риштуваннях або фасадах та афішні тумби.
Рекламу будуть демонтувати поступово після закінчення строку виданих дозволів на зовнішню рекламу.
Планується, що за кілька років у Києві має зникнути 75% зовнішньої реклами у центральній частині міста.
Нагадаємо, раніше Київрада розробила нові правила розміщення рекламних вивісок, які забороняють закривати вивіскою балкони, декор фасадів, таблички з назвами вулиць та номерами будинків, площа вивіски не повинна перевищувати 3 кв. м, також рекомендується, щоб конструкція вписувалася в стилістику фасаду.
Крім того, в листопаді депутати Київради прийняли рішення про посилення контролю за розміщенням рекламоносіїв в межах червоних ліній вулиць і доріг.