До розгляду Київської міської ради прийняли петицію щодо зменшення кількості зовнішньої реклами. Про це інформує прес-центр Київради.
«Електронна петиція «Зменшити кількість зовнішньої реклами на 50%» набрала необхідну, згідно з рішенням Київської міської ради № 103/2006 від 8.10.2015 «Про затвердження Положення про порядок подання та розгляду електронних петицій», кількість голосів та прийнята до розгляду відповідно з Положенням», – йдеться у повідомленні.
Зазначається, що вказана петиція набрала 10154 голосів, при мінімально необхідних 10000.
Київський міський голова Віталій Кличко вже доручив Постійній комісії Київської міської ради з питань транспорту, зв'язку та реклами розглянути електронну петицію в установленому порядку.
Автор петиції Андрій Косецький зазначає: «У Києві дуже багато зовнішньої реклами порівняно з будь-яким європейським містом. Це зменшує естетичну і туристичну привабливість міста, руйнує його унікальний історичний вигляд, відволікає водіїв під час керування авто, збільшує візуальне навантаження на киян».
У зв’язку з цим, автор пропонує міській владі демонтувати незаконну рекламу, збільшити кількість інспекторів, які займатимуться перевіркою розміщення реклами, розширити «нульову» форматну зону в центрі міста (без реклами) до розмірів першої форматної зони (межі форматних зон зараз визначені рішенням КМР №20/7357 від 26 січня 2012 року), зокрема звільнити від реклами Набережне шосе, Небережно -Хрещатицьку, Паркову дорогу, Дніпровський узвіз та Бульвар Тараса Шевченка.
Читайте також: The Economist: У 2016 році війна між рекламодавцями та користувачами інтернету закінчиться обопільним виграшем
Нагадаєм, мобільний оператор відмовився від скандальної реклами на Будинку профспілок у Києві.