"Сьогодні вже дуже складно говорити, що на День Незалежності ми її здамо, але очікуємо, які будуть рішення щодо фінансування. Якщо фінансування триватиме так само, то, звісно, ми не вкладемося в цей термін. Хоча потенціалу Київметробуду достатньо, щоб усе ще поборотися за День Незалежності", -сказав він.
За його словами, загалом вартість будівництва пускової ділянки становить 830 млн грн, проплачено з них 128 млн грн: у квітні з державного бюджету виділено 96 млн грн, решта коштів – із міського бюджету.
Водночас вартість уже виконаних робіт становить близько 400 млн грн. "Ми взяли кредит у банку і платимо 1,5 млн грн на місяць за цим кредитом. Загалом, інвестують це будівництво наразі усі учасники будівництва, і ось за рахунок їх заборгованості поки що тривають роботи", – сказав Петренко.
При цьому він зазначив, що розвиток Куренівсько-Червоноармійської лінії не може зупинитися на станції "Іподром", а станція "Теремки" планується як кінцева. "Але будівництво на Теремки пробуксовує. Хоча тунелі там побудовані, наразі ведемо колійні роботи, платформу побудували, і приступаємо до оздоблювальних робіт. Але це кінцева станція, там необхідно будувати тупики завдовжки 300 м для розвертання потягів", – пояснив гендиректор "Київметробуд".
Петренко також зазначив, що ситуація у "Київметробуді" зараз "дуже складна", оскільки крім станції "Теремки" у підприємства немає доробку для подальшої роботи, зокрема, поки що не вирішено питання з фінансуванням будівництва нової лінії метро на Троєщину.
Нагадаємо, 2012 році введення в експлуатацію станції метро «Теремки» в Києві відклали на півроку – на травень 2013.
У жовтні минулого року на Куренівсько-Червоноармійської лінії відкрили станцію метро «Іподром» .