«Ми неодноразово порушували це питання і підтримуємо таку ініціативу (врегулювання руху вантажівок – ред.). Однак, на нашу думку, при розробці нормативно-правового акту потрібно говорити не лише про зимовий період, а й про літній. Адже під час спекотної погоди дорожнє покриття нагрівається до температури +71 °C, і фури, що безконтрольно рухаються столицею, руйнують асфальтобетон, а відповідальності ж за це ніхто не несе», – сказав Глінський.
Крім того, на його думку, необхідно також на законодавчому рівні затвердити так звані маркери: оголошення маркеру певного кольору означало б заборону транспорту виїжджати на вулицю без нагальної потреби.
Наразі "Київавтодор" може лише рекомендувати водіям не користуватися автомобілями в разі складних погодних умов.
Нагадаємо, голова КМДА Олександр Попов вважає, що головним недоліком київської міської влади під час подолання наслідків останніх снігопадів стало несвоєчасна заборона в'їзду у столицю вантажівок.
Читайте також: Негода і бездіяльність влади змусили громадян до ефективної самоорганізації