Відсутність єдиної стратегії та чіткої координації в процесі популяризації України у світі демонструє, що насправді влада країни займається популізмом в час смертельної небезпеки. Про це написав у с воїй статті для Atlantic Council Ендрю Корнблут з Каліфорнійського університету Берклі.
«Україна має проблеми зі зв’язками із громадськістю у глобальному сенсі. Незважаючи на принципово переконливий наратив – молода демократія захищається від набагато більшого авторитарного сусіда – дії країни залишаються неузгодженими, непрофесійними і не фільтрованими», – зазначають у статті, додавши, що для завоювання симпатії міжнародної аудиторії Україна покладається діаспору, однак роботу її представників не координує конкретний єдиний центр.
Разом з тим автор публікації зауважив, що немає чітко сформованого повідомлення, яке країна посилає решті світу, разом з тим інформаційний простір Україна з легкістю здала своєму супротивнику.
У статті також згадують, що створені для пропагування України на міжнародній арені комерційна структура Ukraine Today та державне Міністерство інформполітики не координують свої дії. Разом з тим інші українські джерела, які передають інформацію про країну та війну на Донбасі іноземними мовами (як, наприклад, EuromaidanPR and InformNapalm), є в основному приватними ініціативами, і кожна з них діє окремо від інших.
«Гроші і ресурси Міністерства інформаційної політики краще витратити на консолідацію зусиль цих молодих і талановитих журналістів, ніж підтримка сторінки у Facebook з менш як вісьмома сотнями читачів», – стверджує автор публікації.
За його словами, відсутність єдиної стратегії та чіткої координації в процесі популяризації України демонструє, що насправді українська влада займається популізмом в час смертельної небезпеки.
Читайте також: Світ проти кремлівської пропаганди: Mythbusters, бойкот RT та «антиколорадські» наклейки