Киянам обіцяють чотири тунелі та нову гілку метро

10 Червня 2013, 11:23

Про це розповів начальник комунальної корпорації «Інститут генерального плану Києва» Сергій Броневицький в інтерв'ю «КоммерсантЪ-Украина».

«Заплановано будівництво чотирьох тунелів. Два з них – Північний і Південний – пройдуть під Дніпром. Північний простягнеться від Окружної дороги на Оболоні на Троєщину. Зараз ведеться обговорення, чи буде це тунельний чи мостовий перехід. Але за попередніми оцінками, тунель будувати дешевше – міст перекриє зелену зону на Троєщині, виникне питання компенсації власникам вартості їхніх земельних ділянок», – пояснив він.

«Південний тунель продовжить вулицю Заболотного і піде на Південні Позняки», – додав чиновник.

Крім цього, за його словами, заплановано тунельний перехід, що продовжує Подільський мостовий перехід від вулиці Фрунзе до вулиці Чорновола. 

«Ще один тунель, який буде побудований, – це продовження нового залізничного моста з Наддніпрянського шосе на вулицю Саперно-Слобідську протяжністю 1,5 км», – поінформував Броневицький.

Водночас, він підкреслив, що у генплані не вказано, коли ці проекти будуть реалізовані. 

«Це відбудеться тільки тоді, коли будуть знайдені необхідні кошти, а також прийнято нове законодавство щодо концесії. Зазначу, що передбачається і будівництво тунелю від площі Перемоги до станції метро «Лівобережна». Але це дуже дорогий проект, на нього необхідно близько 7 млрд грн, тому говорити щось з приводу його реалізації рано», – зізнався чиновник.

Також, за його словами, планується у найближчі два-три роки добудувати три станції метро на Сирецько-Печерській лінії до проспекту Правди на Виноградарі. 

«Що стосується п'ятої, Вишгородсько-Дарницької гілки, то вона пройде від площі Шевченка до Дарницького залізничного вокзалу. Але це перспектива на період після 2025 року. Зараз генплан передбачає активне будівництво четвертої лінії метро на Троєщину. Крім того, ми хочемо добудувати метро на Теремки з поворотом гілки на Теремки-2 з двох станцій», – заявив він.

«Ми також продовжимо розвивати швидкісний трамвай – чинна на лівому березі лінія буде продовжена на південь з виходом на Південні Осокорки», – додав Броневицький.