У Києві нарахування за послуги водопостачання та водовідведення у деяких платіжних повідомленнях за липень можуть не відповідати фактичним обсягам споживання. Про це повідомили в прес-службі КМДА з посиланням на «Київводоканал».
Згідно з повідомленням, причиною помилок може стати системний збій у деяких банківських установах під час внесення даних показань лічильників.
«У випадку невідповідності необхідно звернутись до будь-якого з 9 районних центрів КК «Центр комунального сервісу», які приймають споживачів, незалежно від місця проживання 6 днів на тиждень, включаючи суботу. Також у всіх районах міста діють близько додаткових точок обслуговування. Отримати консультацію та вирішити питання з нарахуванням можна також у центрах обслуговування «Київводоканалу», – розповіли в прес-службі.
Читайте також: У серпні кияни отримають платіжки зі збільшеним тарифом за квартплату
Також повідомляється, що для корегування даних необхідно мати платіжки за період, відколи, на вашу думку, відбувся збій нарахувань, підтвердження про оплату послуг холодного водопостачання та водовідведення, актуальні показання лічильника.
Як повідомлялося, підвищення квартирної плати в будинках Києва, що обслуговуються ЖЕКами, пов'язане з різким зростанням збитковості таких підприємств після останнього підвищення квартплати у 2011 році.