"Не треба мати мудрагелем, щоб зрозуміти: підвищення цін і скорочення рухомого пасажирського складу не має нічого спільного із захистом інтересів громадян, а викликані критичною недостатністю бюджетного фінансування… Більше того, питання, які ми сьогодні піднімаємо, прямо пов'язані із черговою приватизаційною аферою, мова йде про підготовку приватизації "Укрзалізниці", – заявив він.
Симоненко звернув увагу, що з 27 травня в силу вступає новий графік руху поїздів, яким скасовується близько 30 напрямків, найбільш популярних серед громадян.
"Скасовано прямий поїзд "Луганськ-Львів". Тепер, щоб дібратися з Луганська до Львова, потрібно робити пересадку в Києві. Люди похилого віку, сім'ї з дітьми змушені будуть перебувати на вокзалі додатково 4 години і потраплять у Львів тільки о пів на першу ночі, а не о 9 вечора, як раніше", – обурився депутат.
Крім того, лідер комуністів звернув увагу на скасування поїзда "Київ-Севастополь", у якому вартість місця в плацкарті становила лише 100 гривень, що, зі слів Симоненка, було на 1/3 дешевше, ніж в інших поїздах.
КПУ наполягає на неприпустимості приватизації Укрзалізниці і закликає Раду прийняти закон про націоналізацію низки підприємств стратегічних галузей економіки.
Як повідомлялося раніше, з 27 травня вводиться новий графік руху поїздів на 2012-2013 роки, який міститиме зміни у нумерації та у маршрутах низки поїздів. До осені Укрзалізниця експериментуватиме з пасажирами швидкіснихпоїздів.
В Україні курсуватимуть швидкісні поїзди Hyundai та Skoda, вартість проїзду у яких буде удвічі вищою за звичайні.