5 жовтня 2016 року у Лондоні голлівудський актор Джуд Лоу за підтримки Lexus Europe провів імпровізовану виставу з прямою трансляцією в мережі Інтернет безпосередньо із салону культового кросовера Lexus RX. Легенда сцени і великого екрана, Джуд Лоу здійснив унікальну подорож вулицями Сохо, покладаючись виключно на керівництво режисера в реальному часі, глядачів і власну акторську майстерність.
І ось, у відомому лондонському театрі «The Box» піднялася завіса, Джуд Лоу вийшов на сцену і розповів, що наступні 45 хвилин його життя буде в руках глядачів з усього світу, яких запросили голосувати онлайн за альтернативні сюжетні лінії. З моменту, коли він залишив сцену, актор керувався лише підказками аудиторії і власною інтуїцією.
Згідно із сюжетом інтерактивної історії, він намагається зібрати команду професіоналів для фінальної унікальної вистави в театрі. Щоб виконати це завдання, він отримує «дорожні» вказівки від глядачів, що кидають виклик його акторським навичкам.
Він сідає в Lexus RX, що його очікує, та їде до ресторану «Zima», щоб забрати звідти одного з учасників команди для вечірньої вистави. Там Джуд Лоу зустрічає відомого шеф-кухаря. Наступна зупинка − легендарний майданчик живої музики, клуб «Ronnie Scott's Jazz Club», звідки потрібно забрати композитора. У передостанній сцені Джуд Лоу застосовує усю свою акторську майстерність, щоб знайти іспанського художника Хорхе Родрігеса-Гераду для створення декорацій до вечірнього спектаклю.
Імпровізована вистава досягає кульмінації, коли Джуд Лоу повертається до театру «The Box» разом із командою, щоб з їх допомогою зіграти драматичний фінал. Співачка й автор пісень Лаура Мвула, яка отримала визнання критиків, також приєдналася до Джуда Лоу та творчої команди на сцені.
Сценарій для прямого ефіру було створено на основі відео ролику «Життя у стилі RX» з Джудом Лоу у головній ролі, де розкрито розкішний спосіб життя, азарт і гострі відчуття. Ще одним етапом партнерства між брендом і актором стало унікальне театральне дійство, що було представлено у лютому цього року.
Говорячи про пряму трансляцію, Джуд Лоу зауважив: «Нечасто видається можливість діяти абсолютно спонтанно і створювати історію на ходу. Ми хотіли кинути виклик стандартним сюжетам і створити щось приголомшливе. Ми намагалися так робити все в цьому спільному проекті, створюючи абсолютно новий досвід, частиною якого стали люди. Цього разу глядачі могли уявити себе сидячи в режисерському кріслі і обираючи, як саме розгорнеться історія».
Спірос Фотінос, голова відділу маркетингу компанії Lexus Europe, прокоментував подію: «Раніше в цьому році під час виходу нового Lexus RX ми працювали з Джудом над створенням безпрецедентної театральної вистави. Вона вразила учасників, адже ми кинули виклик усім традиційним уявленням про рекламу бренда. Потім виникло запитання − що далі? Через те що Джуд розділяє нашу пристрасть до всього нового і наше прагнення бути першопрохідцями, нова приголомшлива і небачена раніше вистава не змусила себе довго чекати».
Фотографії з вистави доступні на веб-сайті: newsroom.lexus.eu
Відео ролик «Життя у стилі RX» можна переглянути за посиланням:
https://www.youtube.com/watch?v=CUUYCe69xac
Цей матеріал підготовлено за даними веб-сайту newsroom.lexus.eu