Компанія «Хюндай Мотор Україна» визнана найкращим дистриб’ютором автомобілів Hyundai

16 Травня 2017, 17:54

Столиця Південної Кореї не випадково була обрана місцем проведення Глобальної дистриб’юторської конференції Hyundai Motor Company. Саме тут 50 років тому була заснована компанія Hyundai, яка сьогодні є найбільшим південнокорейським автовиробником та входить у п’ятірку найбільших автомобільних брендів світу. Дистриб’юторська конференція, учасниками якої стали 284 представника з 132 країн світу, де знаходяться дочірні та дистриб’юторські компанії Hyundai Motor Company, проходила під лозунгом «50 років і більше».

Під час конференції відбулася урочиста церемонія нагородження найкращих компаній-дистриб’юторів у своєму регіоні. Компанія «Хюндай Мотор Україна» була удостоєна нагороди «2016 Regional Excellence» як найбільш ефективний дистриб’ютор у своєму регіоні – CIS & Eastern Europe. Складовими цього успіху стали високі результати, яких вдалося досягти компанії на вітчизняному ринку.

В Україні у 2016 році було продано 3 366 автомобілів бренду, що на 24.76% більше, ніж у 2015 році. Доля ринку Hyundai склала 5.22%. Найбільш продаваною моделлю Hyundai на українському ринку став кросовер Tucson – 1 140 шт., а ще одна модель бренду, позашляховик Santa Fe, стала лідером продажів у сегменті D-SUV (651 шт.).

«Ця нагорода стала доказом лідерських позицій компанії «Хюндай Мотор Україна» у регіоні та винагородою за ті зусилля, які дистриб’ютор спільно з офіційними дилерами марки докладає для популяризації бренду Hyundai. Незважаючи на складну економічну ситуацію, яка склалася в Україні в останні роки, ми прагнемо зробити усе, щоб наші покупці мали можливість придбати сучасні, якісні, безпечні та комфортні автомобілі, які створено відповідно до нової філософії Hyundai – Modern Premium. І ми вдячні покупцям, які віддають перевагу нашим автомобілям – без них цей успіх був би неможливим. Ми будемо і надалі робити усе, щоб задовольнити запити наших клієнтів та виправдати надану нам високу довіру», – коментує подію Генеральний директор «Хюндай Мотор Україна» Ігор Гладковський.

Під час Глобальної дистриб’юторської конференції керівництво Hyundai Motor Company оголосило про свій намір стати «автомобільною маркою топ-рівня», надаючи «найвищу цінність» для своїх клієнтів в усьому світі. Також компанія підтвердила своє прагнення здобути прихильність європейських покупців, ставши азіатським брендом №1 на автомобільному ринку Європи до 2020 року. 

 

 

 www.hyundai.com.ua