Ця додаткова функція стоп-сигналу, застосування якої поки обмежено ринками Європи, має дві стадії роботи – завдяки цьому краще видно, коли мотоцикл інтенсивно сповільнюється або здійснює екстрене гальмування. Перша стадія активується, коли мотоцикл сповільнюється зі швидкості вище 50 км/год – у цьому випадку стоп-сигнал починає загорятися з частотою 5 Гц. По мірі того, як мотоцикл знижує швидкість (менше 14 км/год), у якості другої стадії додатково активується аварійна світлова сигналізація. Вона залишається активною, поки мотоцикл знову не набере швидкість не менше 20 км/год. Антиблокувальна система ABS Pro, що включає динамічний стоп-сигнал, буде доступна для шести мотоциклів 2016 модельного року. Для мотоциклів BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS Adventure і BMW S 1000 XR динамічний стоп-сигнал буде доступний в поєднанні з антиблокувальною системою ABS Pro (яка, в свою чергу, встановлюється тільки в поєднанні з опцією Ride Modes Pro) у якості заводської опції. А для вишуканих туристичних мотоциклів BMW K 1600 GT, BMW K 1600 GTL і BMW K 1600 GTL Exclusive динамічний стоп-сигнал, так само як і антиблокувальна система ABS Pro, стане частиною стандартного оснащення починаючи з 2016 модельного року. У порівнянні зі звичайною антиблокувальною системою, ABS Pro є більш функціональною, оскільки дозволяє гальмувати в поворотах і з нахилом мотоцикла. У цьому випадку, ABS Pro запобігає блокуванню коліс навіть якщо гальмо було натиснуто дуже швидко. Все це попереджує різкі зміни зусилля на кермі при раптових гальмуваннях і не дає мотоциклу піти в занесення. Також серед переваг системи ABS Pro – висока чуйність гальм, їх ефективність і неперевершена стабільність при уповільненні, у тому числі в поворотах.
Компанія BMW Motorrad представляє систему динамічного стоп -сигналу.
6 Липня 2015, 12:24