Колесніков вважає, що журналісти критикують нові Hyundai на замовлення

25 Червня 2012, 15:47

"Йде цілеспрямована кампанія проти швидкісного руху з боку медіа, що перекладається на російську мову словом "джинса". Із 400 рейсів Hyundai поламалися 8 разів, звичайні поїзди поламалися 80, але про це ніхто не говорить", – сказав він журналістам.

"Літаки "Аеросвіту" запізнюються на десятки годин, а проти Hyundai йде кампанія", – заявив Колесніков.

"І скільки б не платили найманим журналістам грошей за статті про Hyundai, без швидкісного руху Україну уявити неможливо", – підкреслив віце-прем'єр.

За його словами, собівартість квитка на поїзд "Київ-Харків" в плацкартному вагоні 350 гривень, а реальна вартість 80 гривень, в купейному вагоні собівартість – 440 гривні.

"Тому, коли ці поїзди (звичайні поїзди) самі по собі розваляться, тому що соціальні ціни не можна підвищити, а купувати нові нема за що, то всі зрозуміють, що швидкісні потяги – це єдиний вихід з положення", – зазначив Колесніков.

"А всі нові речі іноді ламаються, це механіка. Нові мерседеси теж ламаються", – зазначив віце-прем'єр.

Крім того, Колесников повідомив про намір серйозно зайнятися питанням діяльності недобросовісних українських авіаперевізників.

"Я думаю, що міністерство готове до того, щоб опублікувати свій план боротьби з недобросовісними перевізниками, де найголовнішим є недобросовісна конкуренція", – зазначив він.

"Я не буду говорити, хто винен, але коли 65% ринку зосереджено в руках однієї приватної компанії, то неможливо притягнути їх до відповідальності", – сказав віце-прем'єр.