За словами Колеснікова, 90-100 швидкісних поїздів виробництва Hyundai можуть взяти на себе основне навантаження по пасажирам, які перевозяться нинішнім зношеним рухомим складом.
«За умови ефективного використання ці поїзди зможуть повністю взяти на себе нинішні пасажиронавантаження на залізницю», – зауважив віце-прем’єр.
Він підкреслив, що найбільш економічно вигідним є оновлення рухомого складу поїздами єдиного виробника, адже це – економія в експлуатації, обслуговуванні тощо.
«Щодо локалізації виробництва, то це питання зручності роботи компанії. «Компанія Hyundai буде вирішувати, чи краще базуватись на діючому українському заводі, чи на новому заводі, Головне наше завдання – зробити ці поїзди доступними для кожного українця», – – сказав Колесніков.
Участь у церемонії передачі першого поїзду, що відбулася сьогодні, 20 грудня, у місті Чангвон (Корея), взяв Віце-прем'єр-міністр України – Міністр інфраструктури Борис Колесніков, гендиректор «Укрзалізниці» Володимир Козак, посол України в Кореї Олександр Мармазов, генеральний директор Hyundai Rotem Лі Мін Хо.
Як повідомлялось, у березні віце-прем’єр – міністр інфраструктури Борис Колесніков заявляв, що перед гендиректором «Укрзалізниці» поставлено завдання реалізувати програму повної модернізації залізниць. Зокрема, за 5 років у пасажирському секторі потрібно повністю відмовитися від нічних поїздів і організувати швидкісний рух по всій Україні.
Крім того, віце-прем’єр обіцяв, що для оновлення рухомого складу, то Укрзалізниця розгляне всі пропозиції світових лідерів з виробництва поїздів для швидкісного руху, зокрема, компаній Hyundai, Skoda, Siemens. При цьому особлива робота повинна була проводитися з вітчизняними компаніями-виробниками.