У документі сказано, що книги відгуків та пропозицій громадян мають бути розміщені у доступному місці в усіх лікувально-профілактичних закладах міста. Інформацію, яку тернополяни залишатимуть в цих книгах, щоквартально аналізуватимуть та узагальнюватимуть, після чого працівники міського управління охорони здоров’я прийматимуть рішення щодо того, як запобігти в подальшому скаргам пацієнтів.
«Відгуки людей в лікарнях допоможуть нам виявити причини звернень, найбільш гострі проблеми медицини, які потребують негайного вирішення. Своєчасне розроблення пропозицій на основі інформації, отриманої від громадян, допоможе покращити обслуговування у сфері медицини, зробити його більш якісним і відповідним потребам простих людей», – пояснив причину запровадження книжок скарг та пропозицій Надал