КМДА пояснила проблеми зі сплатою комунальних рахунків у касах “Ощадбанку”

21 Січня 2017, 17:37

Проблеми зі сплатою комунальних рахунків у січні у відділеннях «Ощадбанку» в Києві виникли через завершення строку дії договору комунального підприємства «Головний інформаційно-обчислювальний центр» із Київською міською дирекцією УДППЗ «Укрпошта». Про це повідомила прес-служба КМДА.

Серед нових умов, які висунула «Укрпошта», стало збільшення у три рази комісії за обслуговування платежів – із 0,5% до 1,5%, що значно перевищує фінансові можливості киян і КП «ГІОЦ». Усе це спричинило значне збільшення платників у відділеннях «Ощадбанку».

Міська влада просить клієнтів із повагою та розумінням поставитись до навантаження, яке витримують працівники банку, та сподівається, що ситуацію вдасться врегулювати найближчим часом.

КМДА нагадує, що зараз оплата житлово-комунальних послуг у столиці можлива:

  • у будь-якому банківському відділенні, зокрема, у відділеннях державних фінансових установ «Ощадбанк» і «Приватбанк»;
  • платіжними картками в 34 точках прийому Комунального концерну «Центр комунального сервісу» (ЦКС);
  • онлайн-сервісами на офіційних сайтах КП «ГІОЦ» – gioc.kiev.ua та ЦКС – cks.kiev.ua та в електронних кабінетах на офіційних сайтах виконавців послуг.

Власники «Картки Киянина» та «Моя картка» «Ощадбанку» можуть сплатити за комуналку без комісії на сайті комунального концерну «Центр комунального сервісу».

Нагадаємо, Київська державна міська адміністрація пояснила киянам, що в рахунках за опалення нарахована плата за грудень, яка перевищує один календарний місяць.