КМДА через суд змушує операторів платити за рекламу у метро за підвищеними тарифами

17 Квітня 2013, 10:36

За його словами, раніше компанії відмовлялися переукладати договори з КП «Київський метрополітен» і сплачувати місту за діючими тарифами.

«У попередні роки тарифи на рекламу на транспорті були необґрунтовано низькими, що призвело до істотних втрат міського бюджету. Лише від цих чотирьох операторів бюджет міста щомісячно одержить більше 740 тисяч гривень надходжень, які він раніше недоотримував. За весь термін дії договорів сума перевищить 44 мільйонів гривень. Маю запевнити, що київська влада доб’ється переукладення усіх невигідних договорів з операторами реклами на транспорті», – заявив Пузанов.

Він нагадав, що з вересня 2012 року в столиці діють нові тарифи на розміщення зовнішньої реклами. Плату за розміщення зовнішньої реклами було середньозважено збільшено на 23%. Тарифи на розміщенням реклами на транспорті зазнали більш істотних змін, оскільки вони були надто низькими. Наприклад, за монітор всередині вагону метро оператор сплачував місту лише 3,75 грн. на місяць, а за рекламну площу на дверях вагону – 16 грн./м2 на місяць. Новий тариф складає відповідно 35 грн. та 150 грн./м2 на місяць.

Тарифи узгоджені з Антимонопольним комітетом України, який визнав їхню обґрунтованість.

У 2012 році місто одержало від реклами 125,2 млн. грн. (від реклами на транспорті бюджет отримав лише 150 тис. грн.). Плановий показник на 2013 рік складає 150 млн. грн. (надходження до бюджету від реклами на транспорті мають скласти не менш 10 млн. грн.).

У лютому та березні 2013 року прийняті аналогічні судові рішення стосовно інших двох компаній. Згідно із рішенням суду компанії мають сплачувати місту за право використання площі рухомого складу метро для розміщення реклами за новими тарифами, які ухвалено у вересні 2012 року.

Як повідомлялось, тоді столичні рекламні агенції відмовилися укладати нові договори, які передбачали підвищення тарифів у 2-10 разів, з комунальним підприємством КП «Київреклама».

Нагадаємо, 2 вересня у Верховній Раді зареєстровано законопроект, «Про внесення зміни до статті 8 Закону України «Про рекламу» щодо встановлення заборони зазначення ціни товарів, робіт та послуг не в грошовій одиниці України». Законопроект розроблено Міністерством фінансів.