Кількість негативних повідомлень про Україну у світових ЗМІ зросла до 80%

31 Травня 2012, 16:31

"Із січня по вересень 2011 року в основних світових медіа 62% матеріалів про Україну мали негативний характер, у жовтні 2011-го – березні 2012-го їх стало 82%", – сказав Богуш.

За його словами, при цьому головними темами були: поводження в Україні з бездомними тваринами, справа Юлії Тимошенко, прояви расизму.

На думку віце-президента "PR-ліги", інформаційна кампанія України щодо Євро-2012 була провалена. "Були витрачені дуже великі кошти на підготовку інфраструктури до Євро-2012, проте на інформаційну кампанію виділили копійки. Ми були дуже неактивні", – зазначив він.

"Якби ми всі п'ять років підготовки говорили, що Україна готується, будує стадіони, тут безпечно, все нормально, тоді б таких інформаційних атак не було", – вважає Богуш.

Водночас він висловив переконання, що "люди, які приїдуть в Україну на матчі європейського чемпіонату, матимуть більше задоволення, ніж негативу".

Богуш переконаний, що імідж країни – це питання національної безпеки. На його думку, інформаційна кампанія щодо України повинна базуватися на таких месиджах, як: Україна – цікава і красива країна з привітними та працьовитими людьми, країна з передовими технологіями у багатьох галузях науки і техніки; комфортна і безпечна країна для ведення бізнесу та інноваційних проектів; країна вдалого проведення Євро-2012 тощо.

"Необхідно організувати систему інформаційного захисту, цим займаються всі країни. Треба прогнозувати можливі атаки, вибудувати системи реагування. У нас цим займається лише МЗС", – зазначив Богуш.

Позначки: