2013 року рівень "джинси" в пресі становив в середньому 7% від загальної кількості матеріалів (найвищий показник було зафіксовано у травні 2013 – 10%).
Подібну тенденцію зафіксовано і в інтернет-ЗМІ, де кількість матеріалів з ознаками замовлення упала втричі у березні 2014 року порівняно із січнем 2014 року (у березні – 28 «джинсових» матеріалів, у січні – 86). Однак, у той же час, в інтернет-ЗМІ почала спостерігатись невелика негативна тенденція до зростання джинси – якщо у лютому замовних матеріалів було 22, то у березні вже 28.
Головними замовниками політичної джинси у березні залишались Петро Симоненко (40% політичних матеріалів з ознаками замовлення), Віктор Медведчук (25%) та матеріали, направлені на дискредитацію Майдану та нової влади (12%).
Серед публікацій з ознаками економічного замовлення експертами ІМІ були зафіксовані матеріали від «Укрзалізниці» та «ПриватБанку», зазначили в ІМІ.