Згідно з основними техніко-економічними показниками проекту, довжина тунелю становитиме 1,765 км, ширина – 10,5 м, висота – 8,5 м.
Загальна кошторисна вартість будівництва – 2,194 млрд грн, у тому числі будівельно-монтажні роботи – 1,552 млрд гривень.
Разом з цим на 1 січня 2013 року виконано робіт на суму 40,4 млн гривень.
Строк будівництва тунелю – майже п’ять років .
Як відомо, "Укрзалізниця" заявляє, що будівництво нового тунелю замість наявного аварійного на ділянці "Бескид – Скотарське" буде сприяти збільшенню міжнародного транзиту. Тунель входить у міжнародний транспортний коридор №5 (Італія – Словенія – Угорщина – Словаччина – Україна – Росія).
Передбачається, що новий двоколійний залізничний Бескидський тунель будуватиметься за рахунок коштів кредиту ЄБРР. Двоколійний Бескидський тунель буде другим в Україні за довжиною після Лутугинського на Донецькій залізниці..