JAMESON У ПАРТНЕРСТВІ З МІЖНАРОДНИМ ОДЕССЬКИМ КІНОФЕСТИВАЛЕМ ПРЕДСТАВИВ ГАЛА-ПРЕМЬЕРУ «100-РІЧНИЙСТАРИЙ, ЯКИЙ ВИЛІЗ У ВІКНО І ЗНИК» ФЕЛІКСА ХЕРНГРЕНА

21 Липня 2014, 17:24

За підтримки ірландського віскі Jameson, не схильного ставитися до себе занадто серйозно, глядачі подивилися кращу шведську комедію 2013 року, пронизану відмінним гумором. Обговорити фільм, під час перегляду котрого зал постійно вибухав оплесками, глядачам запропонували за келихом Jameson після двохгодинного показу.

Фільм режисера Фелікса Хернгрена розповідає про Алана, який у день свого 100-річчя тікає з будинку престарілих і одразу ж примудряється знайти неприємності на свою голову. Випадково у його руках опиняється валіза з великою сумою грошей, що належить бандитському угрупованню. Це тягне за собою цілу низку неочікуваних пригод та нових знайомств, приправлених чудовим, подекуди чорним гумором. Виявляється, що все своє життя ювіляр не тільки насолоджувався пригодами, а й вплинув на хід історії 20-го століття, познайомившись з такими світовими лідерами як Франко, Трумен і Сталін. Головну роль в цій пригодницькій комедії зіграв 49-річний шведський актор Роберт Густафссон, якого часто називають «найсмішнішою людиною в Швеції». Картина була визнана найкращим шведським фільмом 2013 року на думку глядачів, отримавши приз глядацьких симпатій національної премії «Золотий жук», а також зірвала бокс-офіси на батьківщині, перетворившись на одного з лідерів кінопрокату за останні 50 років. З великим успіхом пройшли її покази і на JamesonInternationalDublinFilmFestival у лютому цього року.

Jameson не міг втратити можливість стати партнером ОдеськогоМіжнародного Кінофестивалю та зробити свій вклад у розвиток кінематографа в Україні, адже з кіно бренд пов’язує довга історія.

Ірландській віскі Jamesonз легкістю ставиться до всього. До всього, крім світу кіно, підтримка якого стала основною місією бренда. Почалося все більше 10 років тому з фестивалю JamesonDublinInternationalFilmFestival, який щороку у лютому проходить в Дубліні. Важливою задачею фестивалю стало створення унікальної платформи для комунікації між публікою та творцями кіноіндустрії і, безперечно, розвиток рідного для Jameson ірландського кінематографа.

Не зупиняючись на досягнутому, м’який, але амбіційний, ірландський віскі виступав партнером таких світових подій, як TribecaFilmFestival, заснованого Робертом Де Ніро, FilmIndependentSpiritAwards, що відзначає незалежне кіно, а також довгостроковим партнером JamesonEmpireAwards – премії, заснованої найавторитетнішим у світі виданням про кіно Empire, членами журі якого виступають читачі видання та звичайні прихильники кіно, які голосують на сайті журналу.

І навіть цим не обмежився відповідальний у своїй місії Jameson та заснував цілий ряд конкурсів для аматорів та тих, хто тільки розпочинає свій професійний шлях у світі кіно. Конкурс «Jameson Зняти за 60 секунд» пропонує усім бажаючим спробувати себе у якості режисера, знявши однохвилинний римейк на будь-який фільм і, у разі успіху, потрапити на JamesonEmpireAwards та позмагатися за нагороду в номінації «Зняти за 60 секунд». За умовами конкурсу JamesonFirstShot три молодих таланти отримують можливість зняти свій перший короткометражний фільм співпрацюючи з такими зірками світового кінематографу, як КевінСпейсі, Уіллем Дефо та Ума Турман.

У рамках Одеського Міжнародного Кінофестивалю Jameson пропонує усім гостям напої на церемоніях відкриття і закриття, серію after-party та, звісно, чудове кіно.