Київ. Багато хто асоціює зимовий період з активним відпочинком та спортом. І компанія Porsche AG не є винятком. З 27 по 29 січня 2012 група українських шанувальників Porsche мала можливість протестувати практично весь модельний ряд в екстремальних умовах за полярним колом. Під час заходу, який пройшов поруч з фінським містечком Івало, можна було сісти за кермо автомобілів Boxster Spyder, повноприводних 911 Carrera Sта 911 Turbo попереднього покоління, а також Panamera. Родзинкою заходу стали секції, на яких можна було випробувати новий 911Carrera, який одразу ж отримав величезну кількість позитивних відгуків від учасників тест-драйву. На п’яти секціях, де відбувався тест-драйв, проводилося навчання з маневрування на засніженій поверхні, дрифту, технік прискорення та гальмування в особливих умовах. Замерзле озеро з товщиною криги понад 70 см, яке й стало треком, дало в повній мірі відчути еталонну динаміку та маневреність автомобілів Porsche, їх непересічні спортивні якості та керованість. Сертифіковані інструктори Porsche повсякчас супроводжували учасників та надавали рекомендації стосовно поліпшення результатів кожному з них.
Учасники тест-драйву, які були визнані кращими з кращих, під час вечері в автентичній фінській хатині, були нагороджені пам’ятними призами. В той же час кожен учасник заходу отримав сертифікат про успішне проходження курсу. Цей сертифікат може стати першою сходинкою до подальшого вдосконалення водійських навичок – Porsche пропонує програми навчання, які проводяться у Фінляндії та дають можливість максимально оволодіти мистецтвом керування автомобілем на засніжених поверхнях.
«Ми прагнемо не лише подарувати нашим клієнтам радість володіння досконалим спортивним автомобілем – ми даємо пожливість поринути у світ Porsche та зрозуміти філософію бренду», – коментує Сергій Корольов, бренд-директор Porsche. – «Унікальні закордонні тест-драйви завжди проходять в теплій товариській атмосфері та пропонують не лише цікаву тестову програму, але й знайомлять з культурою країни проведення заходу. Високий рівень організації, турбота про задоволення потреб учасників і, звичайно ж, сповнені емоцій тест-драйви забезпечують лояльне ставлення учасників до бренду та дарують їм унікальний досвід, пов’язаний з Porsche».