Юрій Макаров: Україномовний шоу-бізнес маргіналізований через блокування ринкових механізмів для його розвитку

18 Травня 2013, 17:57

«Український шоу-бізнес перетворився на філію російського, фабрику для продукування російських «пающих трусов» на пострадянському терені», – сказав він.

За словами Макарова, україномовний шоу-бізнес маргіналізований через блокування ринкових механізмів для його розвитку, монополізацію каналів просування музичних та шоу-продуктів (як от, M1), штучне субсидування російського шоу-бізнесу в Україні.

«Інтегрованість у російський простір відрізає Україну від західного шоу-бізнесу, зменшує її конкурентоспроможність у цій сфері, робить український шоу-бізнес вторинним і меншовартісним», – наголосив журналіст.

Як зазначив доповідач, в Україні необхідно створити власний повноцінний ринок шоу-бізнесу на базі української мови

За його словами, необхідним є введення норми щодо дотримання квоти у 2/3 ефіру на TV та радіо на україномовний музичний продукт.

Також важливим є залучення до державних концертів лише україномовних виконавців.